Windows administrátor/ka

Hledáme kolegu do našeho administrátorského týmu. Používáš rád nové technologie? Jsi týmový hráč?

Náplň práce, aneb co budeš dělat poté, co dopiješ ranní kávu?

  • Správa fyzických a virtuálních serverů, především na platformě Windows
  • Komunikace se zákazníky
  • Implementace nových technologií
  • Spolupráce na větších projektech

Bez čeho se neobejdeš:

  • Vysokoškolské vzdělání s IT zaměřením
  • Zkušenosti s Idrac nebo ILO
  • Zkušenosti se správou Windows serverů
  • Zkušenosti s Microsoft SQL, instalací, údržbou, optimálně SQL Always-ON A.G. a DB mirror
  • Základní teoretické i praktické znalosti sítí, firewall a VPN (i jejich konfigurace na některé platformě)
  • Základní znalost Windows Server 2019 – 2022
  • Základní znalost Windows server cluster (WSFC)
  • Základní znalost práce s powershell
  • Základní znalost Active Directory, DNS, group policy
  • Praktické zkušenosti s virtualizací Hyper-V
  • Aktivní zájem o dění ve světě IT
  • Pokročilá znalost anglického jazyka
  • Schopnost práce v týmu

Výhodou:

  • Zkušenosti s virtualizací na platfomě VMware
  • Zkušenosti se Storage Spaces Direct
  • Znalost MSSQL, IIS, Exchange Server
  • Administrace Apache/PHP/MySQL/Exim
  • Znalost Azure
  • Znalost síťových prvků Cisco
  • Základy programování a psaní scriptů
  • Ansible
  • Znalost platformy Linux

Nabízíme:

  • Kreativní práci na velkých projektech
  • Možnost kariérního růstu a vzdělávání
  • Motivační platové ohodnocení
  • Individuální a lidský přístup k zaměstnancům a úkolům
  • Práci s různorodými a moderními technologiemi
  • Profesionální zázemí přední české hostingové společnosti
  • Spousta firemních akcí – teambuildingy, vánoční večírky, lasergame, paintball, bowling, posezení u piva a další
  • Širokou škálu firemních benefitů
Pozice

Windows administrátor/ka

Lokalita

Brno – Cejl

Úvazek

full-time

dc-blue-sq-transparent.svg

Jaké benefity tě čekají

25 dní
dovolené

Lekce
angličtiny

Multisport
karta

Stravenkový
paušál

Relax
koutek

Ovocné
dny

Přísun
kofeinu

Firemní
notebook

Flexibilní pracovní doba

Svůj ranní příchod do práce si každý Master určuje sám. Core-time je 9:00–15:00, ale píchačky tu nemáme. Úpravou pracovní doby běžně vycházíme vstříc rodičům i dojíždějícím kolegům.

Možnost home-office

Rádi spolupracujeme osobně, ale na práci z domu se můžete bez problémů domluvit s přímým nadřízeným. Pokud nejsou v plánu nějaké porady či reviews, rádi vám vyhoví.

Placené volno navíc za odpracované roky

Když tu s námi vydržíte 5 let, dostanete 5 placených dní volna navíc, když tu s námi vydržíte 10 let, náleží vám dalších 5 placených dní volna, a to už se vyplatí!

Jak to u nás probíhá

1
2
3
4

Životopis

Pošli nám pár slov o sobě a svých zkušenost. Brzy se ozveme a dáme vědět, jak to vidíme dál.

První kontakt

Zavoláme si, krátce probereme tvá očekávání i naši nabídku a dohodneme se na setkání.

Pohovor

Osobní nebo online setkání s nadřízeným, někdy i s kolegy. Některé pozice čeká praktický úkol pro lepší představu o práci.

Rozhodnutí

Po pohovoru vše vyhodnotíme a ozveme se s výsledkem. Ať už bude jakýkoli, vždy předáme zpětnou vazbu.
Odpovědět na pozici
Windows administrátor/ka

Petr Adamec

HR Specialist

V případě dotazů
mi stačí napsat.

    * Povinný údaj
    Zasláním životopisu souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem náboru a výběrového řízení.
    Nevidíte vaši vysněnou pozici?

    Pošlete nám životopis, a my se vám ozveme!

      * Povinný údaj
      Zasláním životopisu souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem náboru a výběrového řízení.