VOIPEX TEAM – kontaktní call centrum

Softwarové řešení podnikového klientského centra
pro příchozí i odchozí hovory

Vyřizujete denně telefonní dotazy nebo objednávky od zákazníků? Dopřejte zákazníkům kvalitní a rychlé telefonické odbavení. Kontaktní call centrum VOIPEX TEAM vám dodáme formou služby bez velkých počátečních investic, pro pár i sto uživatelů. Zvýšíte kvalitu obsluhy zákaznické linky.

Panel operátora

Panel operátora (pracovníka obsluhy zákaznické linky) umožňuje registraci operátora k frontám volajících, zobrazení zmeškaných hovorů, vytočení zmeškaného hovoru (ostatním operátorům je signalizováno, zda a kdo daný hovor řeší) a označení hovoru jako vyřešeného.

Panel supervizora

Pomocí real-time panelu lze sledovat aktuální dění napříč celým podnikovým call centrem. Supervizor (manažer) vidí kolik je probíhajících hovorů, jak dlouho volající čekají, kolik operátorů hovory vyřizuje, zmeškané hovory, atd.

Statistiky front, uživatelů a hovorů

Základními statistikami call centra je přehled používaných Front, přehled o přihlášených Uživatelích a přehled o uskutečněných Hovorech. Můžeme sledovat vytížení jednotlivých uživatelů (operátorů) a jejich přijatých a nepřijatých hovorů do hodinových, denních, týdenních, měsíčních přehledů pomocí výpisů a grafů.

Ceník

Cena za volání
Cena
Poplatek za operátora nebo supervizora
350Kč/ měsíc a uživatele
Pevná síť - Pevná síť
0,65 Kč/min
Pevná síť - Mobilní síť
0,99 Kč/min
Pevná síť v rámci VPN
ZDARMA
Cena za videokonferenční volání
0,30 Kč/ min. za účastníka videokonference

POPTAT TENTO PRODUKT



Pokud není explicitně uvedeno jinak, veškeré ceny jsou v CZK bez DPH za 1 měsíc.

Co je součástí služby?

Volání a ústředna

VoIP hlasové služby vč. virtuální telefonní ústředny ovládané přes webový prohlížeč.

Nahrávání hovorů (200 hod. záznamů)

V případě nahrávání hovorů je k dispozici uchování nahrávek každého operátora v rozsahu 200 hodin s možností případného rozšíření.

Víceúrovňové IVR

Hlasový automat např. pro výběr produktu, služby, výběr požadovaného oddělení firmy pomocí číselné předvolby. Nebo směrování příchozích hovorů podle zadaných parametrů provozovatelem linky (např. přepojení hovoru podle pracovní doby, přiděleného pracovníka apod.).


Podrobnější popis služby naleznete v prospektu nebo datasheetu.


Doplňkové služby

Propojení se zákaznickou databázi

Při propojení call centra s databázi zákazníků (CRM, ERP, Excel) dojde k rozpoznání volajícího zákazníka podle telefonního čísla a jeho automatickému přepojení na přiděleného obchodníka.

Wallboard call centra

Panel s přehledem odbavování příchozích hovorů v zákaznickém call centru (např. na velkoplošné TV). Podporuje výkonnost operátorů call centra.

Webináře

Pronájem webinářové místnosti pro 100, 500 nebo 1000 účastníků. Můžete využít ke školení zákazníků. Účastníci vidí vás nebo to co prezentujete. Reagovat na prezentaci mohou přes písemné dotazy.

Zelená linka 800 a barevná čísla

Zřízení zelené zákaznické linky (vaši zákazníci se dovolají zdarma) nebo naopak barevné linky se speciální tarifikací, kterou můžete např. zpoplatnit vaše technické poradenství.

Pronájem VoIP telefonních přístrojů

Pro operátory nepoužívající PC a náhlavní soupravu nabízíme pronájem referentského VoIP telefonu. Pro supervizory nabízíme pronájem manažerského VoIP telefonu nebo videotelefonu.

Videohovory a videokonference

Videokonferenční místnost můžete využít k jednání interních týmů nebo i pro setkání se zákazníkem. Všichni účastníci se mohou připojit nejen z PC, ale i z mobilu nebo tabletu. Jediné, co potřebují, je zabudovaná kamera a připojení k internetu.

Ukázky z aplikace

Call centrum wallboard

Wallboard

WebRTC outbound volání

WebRTC outbound volání



Přehled hovory podle firem

Přehled hovory podle firem

Panel supervizora

Panel supervizora

Referenční zákazníci programu



Na co se nás často ptáte?

  • Naše virtuální ústředna slouží jak pro vnitřní propojení vaší firmy nebo organizace, tak i pro spojení do veřejné telefonní sítě stejně jako tradiční pobočková ústředna. U virtuální ústředny je však spojování hovorů prováděno softwarově, není potřeba žádný hardware. Hovory probíhají v HD kvalitě zvuku na bázi technologie VoIP přes internetovou nebo datovou přípojku.

  • Jednoduše. Bez jakýchkoliv investic do zařízení vám zřídíme novou virtuální ústřednu a vaše stávající telefonní čísla na ni přeneseme. Získáte tak plnohodnotnou telefonní ústřednu, na kterou jste byli zvyklí, a navíc budete moci využívat nové funkce.

  • Ano, stávající čísla k nám můžete přenést.

  • Pro volání z virtuální ústředny můžete využít stolní IP telefony nebo můžete telefonovat přímo z PC za pomocí softwarového telefonu (komunikátoru). SW telefony jsou součástí námi dodávané virtuální ústředny, IP telefony vám můžeme zapůjčit.

  • Kapacita ústředny je prakticky neomezená, počet účastníků lze během trvání služby navíc libovolně měnit, čísla lze nejen přidávat, ale i odebírat podle potřeby.

  • Komunikátor je softwarový nástroj, který může mít na svém PC nebo mobilu každý uživatel virtuální ústředny. Můžete jej využít k napsání rychlé zprávy (instant messaging), telefonování přímo z počítače nebo přehledu o dostupnosti kolegů (systém semaforu – zelení jsou dostupní, žlutí nesedí u počítače, červení mají schůzku nebo volají).

  • Ano, do virtuální ústředny mohou být připojena jakákoliv vaše telefonní čísla bez ohledu na jejich umístění. Neplatíte pak za volání uvnitř firmy, ať už v ČR nebo v zahraničí.

  • Ano, přidělujeme. Zahraniční číslo vám můžeme také zapojit do virtuální ústředny a vy jej tak můžete obsluhovat odkudkoliv z ČR. Zahraniční zákazník vám volá za jeho místní tarif a vy mu zpět voláte z čísla jeho země.

  • Ano, virtuální ústředna umí pracovat s dvěma typy hlášek:

    • uvítací hláška (např. Dobrý den, dovolali jste se do firmy XY) nebo
    • IVR tzv. automatická spojovatelka, která volajícímu umožní zvolit přímé číslo účastníka, případně vybrat z nabízených možností přepojení (např. objednávky, podpora, fakturace apod.)

  • Naše virtuální ústředna umožňuje nahrávat příchozí hovory. Buď příchozí hovory na všechna čísla zapojená do virtuální ústředny, nebo na konkrétní vybraná čísla.

  • Ano, informace o hovoru (kdo a komu volal, jak dlouho a kdy) mohou být automaticky zaznamenány do vašeho podnikového systému CRM nebo ERP. K tomuto záznamu lze také připojit nahrávku hovoru.

  • Pro zrychlení a zkvalitnění obsluhy hovorů ze zákaznické linky nabízíme službu kontaktního call centra. To umožňuje příchozí hovory řadit do fronty hovorů, získat přehled o zmeškaných hovorech a rozdělovat příchozí hovory mezi více pracovníků. Jak příchozí, tak odchozí hovory lze nahrávat.

  • Naše videokonference umožňují bezproblémové spojení až 25 účastníků s videem v HD kvalitě a to i na průměrném připojení k internetu. V našich videokonferencích nedochází ke zpoždění obrazu oproti zvuku. Z jednání přes video nemusíte dělat zápis, lze jej nahrávat a uložit.

Zaujal vás tento produkt?

Správné místo pro vaše data

NAŠE DATACENTRA NALEZNETE V PRAZE I V BRNĚ