SmartCRM Servis – Mobilní servisní technik

Zefektivněte servisní zásah u zákazníka!

SmartCRM Servis je řešením pro firmy, které zajišťují servis u zákazníků. Jedná se o mobilní informační systém servisního technika, který uživatel využívá jako každodenní pomůcku pro realizaci servisních zásahů. Optimalizováno pro zařízení typu tablet (smartphone, notebook).

Náskok před konkurencí

Mobilita je trend dneška, být mobilní znamená být krok před konkurencí a uspět. Implementace mobilního řešení pomůže nastavit hlavní firemní procesy pro servisní techniky (plán práce, komunikace, práce se zakázkami, informace o předmětu závady, mobilní podpis klienta, elektronická komunikace s callcentrem apod.).

Jednoduchá a intuitivní obsluha

Ovládání v moderním stylu je uzpůsobeno pohodlnému ovládání prsty po stranách displeje.

Integrovatelnost s jinými firemními systémy

Vzájemné propojení informačních systémů se dnes stává běžným standardem. Poradíme si s datovým propojením různých systémů.

Cena Mobilní servisní technik

Licence
Popis
Cena
Mobilní servisní technik
licence pro 1 uživatele
1 300 Kč / měsíc
Individuálně


Pokud není explicitně uvedeno jinak, veškeré ceny jsou v CZK bez DPH za 1 měsíc.

Součásti služby

  • Databáze zákazníků
  • Kontakty
  • Zakázkové listy
  • Zařízení zákazníka
  • Ceník materiálu
  • Mobilní podpis zákazníka

Volitelné moduly

  • Zobrazení naplánovaných zásahů a jejich priorit řešení (dodržování SLA)
  • Pořízení fotodokumentace
  • Možnost tisku
  • Možnost sledování doby servisního zásahu
  • Náhled na zakázkové listy
  • Možnost sledování použitého materiálu
  • Náhled na sklad materiálu
  • Historie oprav na stroji
  • PDF dokumentace strojů
  • QR kódy
  • RFID štítky
  • Propojení s GPS modulem Tabletu

Referenční zákazníci programu



Na co se nás často ptáte?

  • Podporováno je libovolné zařízení s OS Android 4 a vyšší a libovolné zařízení s Microsoft Windows 7.0 a vyšší. Aplikaci Mobilní obchodní zástupce tedy můžete provozovat na tabletu, notebooku, chytrém telefonu. Pro jednu instalaci je doporučována homogenní platforma všech uživatelů z důvodu snížení pracnosti na případných zakázkových úpravách.

  • Ano, volitelnou součástí je i backoffice portál. Naše řešení tedy nevyžaduje povinnou integraci s vaším informačním systémem. Vše záleží na vašich preferencích a systému vaší práce.

  • Datová integrace je specifikována při analýze. Většinou na základě trojstranné schůzky za účasti vás a vašeho implementačního partnera informačního systému. Z technického pohledu bývá integrace realizována na úrovni databáze, výměnných souborů, webových služeb a nebo dostupného API rozhraní.

  • Libovolný tablet a nebo chytrý telefon, který je vybaven kamerou. Dnes se jedná v podstatě o všechny modely. Z praktického hlediska doporučujeme, aby kamera obsahovala funkci automatického ostření – tzv. Auto focus. I tato funkce je ale dnes již skoro běžná.

  • Ano, aplikace podporuje i mobilní tisk bez limitu platformy operačního systému – tedy jak OS Windows, tak i v OS Android.

  • Ano, čekáme na vydání příslušných prováděcích vyhlášek k čerstvě schválenému zákonu. Podle toho bude navrženo technické řešení.

Zaujal vás tento produkt?

Správné místo pro vaše data

NAŠE DATACENTRA NALEZNETE V PRAZE I V BRNĚ