SaaS

Ipex

Přehledná, snadná a rychlá telefonická komunikace se zákazníky

O systému

Softwarové kontaktní call centrum umožňuje volat zákazníkům na jedno číslo a přitom se vyhnout obsazené nebo hluché lince. Poskytovatelům nabízí přehledný seznam kontaktů a usnadňuje tak komunikaci s klienty. Implementace řešení a jeho provoz jsou dostupné i pro menší firmy.

  • Jedno číslo obsluhuje několik operátorů
  • Přehled o počtu volajících a době čekání
  • Zobrazení dat z vašeho CRM
  • Důvody telefonátů znáte předem
  • Řešení pro malé e-shopy nebo třeba velké pojišťovny

Ukázková konfigurace

Operátor/supervizor

Poplatek za operátora nebo supervizora. Cena za měsíc a uživatele.

450 Kč/měsíc

Individuální řešení

Kontaktuje prosím naše obchodní oddělení.

Moduly

Statistiky call centra

Možnost vytvářet denní, týdenní či měsíční statistky a exportovat je do CSV, což poskytuje přehled o frontách, přihlášených operátorech a uskutečněných hovorech. Statistiky mohou zahrnovat plnění SLA, délku hovoru či čekání na něj, počet vyřízených a nevyřízených hovorů a další.

Integrace call centra s CRM

Propojení call centra s databází zákazníků poskytuje informace o volajícím už během hovoru. Zobrazuje jméno volajícího nebo společnosti, informace o tržbách, služných fakturách nebo o tom, kdy se zákazníkem proběhl poslední kontakt. Volající jsou navíc automaticky přesměrováni na svého obchodníka v případě, že volají na obecnou linku.

Wallboard call centra

Na panelu odbavování příchozích hovorů mají operátoři přehled o svých aktivitách. Vedle počtu vyřízených hovorů mohou sledovat i to, kolik zákazníků ještě potřebují odbavit nebo koho z kolegů je zrovna potřeba zastoupit.

Reference

  • Hyla Mobile
  • Sprinx Systems
  • Direct pojišťovna
  • Europapie

Ukázky z aplikace

Screenshot statistik call centra
Jak vypadá wallboard call centra
Ukázka panelu operátora v aplikaci Ipex
Ukázka panelu supervizora v aplikaci Ipex