SaaS

Smart servisní technik

Řešení pro efektivní servisní zásah u zákazníka

O systému

Produkt Smart servisní technik je řešení pro firmy, které zajišťují servis u zákazníků. Jedná se o mobilní informační systém servisního technika, který je instalován na jeho mobilním zařízení (Smartphone, Tablet, notebook, variantně PDA). Nově podpora práce z domova – tzv. HomeOffice.

  • jednoduchá a intuitivní obsluha
  • dostupnost všech údajů v elektronické formě
  • možnost sdílení informací mezi zaměstnanci
  • dostupnost údajů kdekoliv a kdykoliv
  • podpora firemních procesů a zvyšování kvality služeb

Ukázková konfigurace

Mobilní servisní technik

1 uživatel

1 300 Kč/měsíc

Individuální řešení

Kontaktuje prosím naše obchodní oddělení.

Moduly

Charakteristika produktu

Modularita, škálovatelnost řešení, možnost individuální customizace podle potřeb zákazníka, integrovatelnost s jinými firemními systémy, technologicky moderní a otevřená platforma MS-SQL Server, mobilní řešení.

Funkce produktu

Kontaktní informace, popis problému, možnost on-line příjmu zpráv od dispečera, sklad náhradních dílů, databáze znalostí, podklady pro vyúčtování ceny za servisní práce, tisk servisního protokolu, napojení na firemní informační systém, zjišťování informací o zboží v záruce, přístup do Helpdesk databáze a databáze znalostí.

Reference

  • GASTROTECHNO GROUP, s.r.o.
  • TPI Česká republika, s.r.o.
  • ForBaby, s.r.o.
  • HM Studio, a.s.
  • 1. Písecká lesní a dřevařská, a.s.