SaaS

SmartCRM

CRM systém pro efektivní obchodování v terénu

O systému

Mobilní obchodní zástupce je aplikace určená pro obchodní společnosti, které chtějí efektivně rozvíjet svůj obchodní tým. Implementace řešení Vám pomůže nastavit hlavní firemní procesy pro obchodní zástupce (plán práce, komunikace se zákazníkem, upozornění na nezaplacené faktury, informace o novinkách, propagace akčních výrobků apod.)

  • Dostupnost údajů v elektronické formě
  • Sdílení informací mezi zaměstnanci
  • Info. o změnách a úkolech přes SMS nebo e-mail
  • Dostupnost údajů kdekoli
  • Podporuje možnost práce z domova
  • Jednoduchá a intuitivní obsluha

Ukázková konfigurace

Mobilní obchodní zástupce

Řešení pro jednoho uživatele.

1 300 Kč/měsíc

Individuální řešení

Pokud se chcete o produktu SmartCRM dozvědět více nebo máte specifické požadavky, obraťte se na naše obchodní oddělení.

Moduly

Charakteristika produktu

Jedná se o robustní řešení, které lze škálovat z implementace pro 5 uživatelů až k implementaci pro 300 uživatelů. Systém je možné individuálně customizovat a integrovat s jinými firemními systémy. Obchodní zástupce SmartCRM je technologicky moderní a otevřená platforma MS-SQL Server.

Funkce produktu

Vyhodnocení plánu práce, zápis z jednání, marketingový sběr dat, objednávky v terénu, objednávky z domova (HomeOffice), náhled a zápis do firemního informačního systému, napojení na GPS navigaci, stav skladu, nezaplacené faktury, hlasové poznámky, možnost práce i bez mobilního signálu, čtení čárových kódů, reporty, export dat do MS-Excel, analýzy dat, automatické upozorňování na úkoly, katalog zboží.

Reference

  • HM Studio, a. s.
  • Mako color, s. r. o.
  • Plastia, s. r. o.

Ukázky z aplikace

Ukázka z detailu objednávky v SmartCRM
Screenshot z menu SmartCRM
Přihlašovací obrazovka systému SmartCRM