04.05.2017

Se správou hardware i software přímo u zákazníka nově pomáhají technici v rámci služby On-site support.

Potřebujete pomoct se správou serveru? Nemáte vlastního administrátora, nebo zrovna odjel na dovolenou? Přesně pro vás jsme na míru ušili službu takzvaného „jezdícího technika“. Tomu je navíc vždy vzdáleně k dispozici i zkušený Windows či Linux administrátor.

„Zaznamenali jsme několik případů, kdy zákazníci poptávali elementární zásahy ve svých vlastních serverovnách od našich techniků,“ popisuje službu On-site supportu provozní ředitel Filip Špaček. Základem služby je prvotní analýza zákaznického řešení. „Teprve na základě této analýzy můžeme zodpovědně rozhodnout, zda a za jakých podmínek službu zrealizujeme,“ popisuje ředitel Špaček. Dále jsou součásti služby rozmanité a mohou zahrnovat prakticky cokoliv od asistence při zapojování síťové infrastruktury, správu operačních systémů, virtualizovaných řešení i SSL ceritfikátů, až po obnovu dat ze záloh či pronájem nonstop telefonické hotline. Byť je služba On-site support prozatím v pilotním režimu, už nyní má své první spokojené zákazníky.

Správné místo pro vaše data

NAŠE DATACENTRA NALEZNETE V PRAZE I V BRNĚ