Outsourcing podpory

Vyplatí se nejen menším firmám

Dopřejte svým zákazníkům pocit, že se o vás mohou vždy opřít. Využijte náš tým technické podpory pro vlastní zákazníky.

4 důvody pro outsourcing technické podpory

01
Své zákazníky nenecháte čekat

Zákazníky automaticky přesměrujeme na příslušného člena supportu. Nebudou proto muset zdlouhavě čekat na spojení.

02
Váš support bude v obraze

Na lince budou lidé, kteří se budou ve vašich službách nebo produktech dobře orientovat.

03
Vyhnete se stylizované komunikaci

Nevěříme na řízený dialog a nepracujeme se scénářem. Zakládáme si na lidském přístupu a co nejpřesnější vzdálené asistenci.

04
Snížíte náklady na zaměstnance

Pronájem týmu, který bude nepřetržitě k dispozici, je dlouhodobě zkrátka výhodnější, než pravidelné vyplácení zaměstnanců pracujících na směny.

Jaké problémy denně řešíme?

  • restartování serveru
  • nefunkční server nebo služba
  • zprovoznění serveru nebo služby
  • fyzická kontrola serverů
  • připojení vzdálených konzolí
  • kontaktování administrátorů
  • manipulace se servery
  • výpadky switchů
  • přepojení zařízení na záložní switch
  • fyzická asistence v datacentru
  • výpadky serverů
  • selhání hardware

Jak funguje spolupráce?

01

Navážeme spojení

Domluvíme si schůzku a popovídáme si o tom, co potřebujete svým zákazníkům nebo klientům poskytovat, kolik jich máte a jakým způsobem komunikujete.

02

Prostudujeme si portfolio

Služby, které poskytujete, si pečlivě nastudujeme, abychom vašim zákazníkům podali co nejpřesnější informace i pomocnou ruku.

03

Zkusíme to nanečisto

Ještě než přistoupíme k praxi, zkusíme si krátkou role-play, díky níž odstraníme nedostatky a vyladíme komunikaci k dokonalosti.

04

Máme hotovo

Když nám to bude klapat, můžeme se pustit do práce. Vy se vrátíte k rozvoji podniku a my se postaráme o vaši zákaznickou podporu.

Schůze v brněnské konferenční místnosti

Pojďme to společně probrat

+420 515 919 805support@master.cz