Dopřejte svým zákazníkům pocit, že se o vás mohou vždy opřít. Využijte náš tým technické podpory pro vlastní zákazníky.
4 důvody pro outsourcing technické podpory
Své zákazníky nenecháte čekat
Zákazníky automaticky přesměrujeme na příslušného člena supportu. Nebudou proto muset zdlouhavě čekat na spojení.
Váš support bude v obraze
Na lince budou lidé, kteří se budou ve vašich službách nebo produktech dobře orientovat.
Vyhnete se stylizované komunikaci
Nevěříme na řízený dialog a nepracujeme se scénářem. Zakládáme si na lidském přístupu a co nejpřesnější vzdálené asistenci.
Snížíte náklady na zaměstnance
Pronájem týmu, který bude nepřetržitě k dispozici, je dlouhodobě zkrátka výhodnější, než pravidelné vyplácení zaměstnanců pracujících na směny.
Jaké problémy denně řešíme?
- restartování serveru
- nefunkční server nebo služba
- zprovoznění serveru nebo služby
- fyzická kontrola serverů
- připojení vzdálených konzolí
- kontaktování administrátorů
- manipulace se servery
- výpadky switchů
- přepojení zařízení na záložní switch
- fyzická asistence v datacentru
- výpadky serverů
- selhání hardware
Jak funguje spolupráce?
01
Navážeme spojení
Domluvíme si schůzku a popovídáme si o tom, co potřebujete svým zákazníkům nebo klientům poskytovat, kolik jich máte a jakým způsobem komunikujete.
02
Prostudujeme si portfolio
Služby, které poskytujete, si pečlivě nastudujeme, abychom vašim zákazníkům podali co nejpřesnější informace i pomocnou ruku.
03
Zkusíme to nanečisto
Ještě než přistoupíme k praxi, zkusíme si krátkou role-play, díky níž odstraníme nedostatky a vyladíme komunikaci k dokonalosti.
04
Máme hotovo
Když nám to bude klapat, můžeme se pustit do práce. Vy se vrátíte k rozvoji podniku a my se postaráme o vaši zákaznickou podporu.

Pojďme to společně probrat
+420 515 919 805support@master.cz