BLUEJET

Nekonečně mnoho možností v jedinečné aplikaci

BLUEJET je jedinečná aplikace, která využívá všechny následující prvky: IS, CRM, BI, KPI, Workflow, Reporting, Marketing, Cloud, Time-manegement, Gantt, Pipeline, Projekty, Plánování zdrojů a další. A pokud všechno správně zkombinujete, můžete získat unikátní inovativní informační systém. Nabízíme platformu, která v přehledném webovém prostředí poskytuje úžasnou otevřenost a flexibilitu. Systém je vytvářen s důrazem na rychlost a použitelnost. Jedinečný je BLUEJET především svým konceptem různých pohledů na data a jejich vyhodnocování.

Dnes, adresář

Vše, co souvisí s řízením času, spoluprací týmu, sledováním aktivit, připomínkami a plánováním. E-maily, úkoly, schůzky, (sdílené) kalendáře, interní chat, ale i další aktivity a jejich řízení v čase. Adresář obsahuje profesionální evidenci firem a kontaktů s možností aktualizovat (kontrolovat) velké množství dat prostřednictvím různých webových služeb. V rámci adresáře je možné automaticky hlídat duplicity záznamů.

Obchod

Kompletní řízení obchodního cyklu včetně profilace (Pipeline) a plné využitelnosti inteligentního Workflow. Možnost na míru upravit vlastní prodejní proces a nastavit jeho plnou podporu v rámci CRM. Poptávky, Nabídky, Objednávky, Fakturace, Smlouvy a Plány pro sledování plnění svých cílů (nejen obchodních). Evidence produktů, služeb i ceníků.

Projekty

Možnost realizace projektů se sledováním časového a ekonomického plnění v porovnání k plánu. Schopnost řídit projekt a zdroje včetně jejich plánování a efektivního využívání. Interaktivní grafické zobrazení Ganttova diagramu a vytíženosti zdrojů přispívá k přehlednosti a použitelnosti celého modulu. Audit změn nabízí možnost sledovat všechny, nebo jen vybrané změny.

Marketing

Cílená a smysluplná komunikace na zákazníky/partnery formou hromadných e-mailů či telefonických kampaní. Nabízí se využití vlastních šablon e-mailů, pokročilých HTML šablon či definice dotazníků, sběr a vyhodnocení takto získaných dat.

Servis

Řízení reklamačního procesu včetně sledování reakčních dob, spolehlivosti, nákladů a především spokojenosti zákazníků. Evidence ticketů/zákaznických požadavků a jejich řešení v čase včetně možnosti definovat vlastní parametry hodnocení. Možnost externího přístupu zákazníků do aplikace k vybraným záznamům.

Ceník BLUEJET

Varianty
1 licence
Fix
Mini
400 Kč / měsíc
0 Kč / měsíc
Standard
500 Kč / měsíc
1 500 Kč / měsíc
Komfort
600 Kč / měsíc
2 500 Kč / měsíc

Cena zahrnuje kompletní rozsah modulů celé platformy BLUEJET včetně pravidelných aktualizací. V ceně je zahrnuta i Hot-line pro základní podporu aplikace. Více informací k jednotlivým variantám na webu www.bluejet.cz. Nad 20 uživatelů je cena kalkulována individuálně.

Pokud není explicitně uvedeno jinak, veškeré ceny jsou v CZK bez DPH za 1 měsíc.

Součásti služby

  • Instalace systému BLUEJET (v plném rozsahu)
  • Provoz a podpora (Hotline) dle zvoleného ceníku
  • Zabezpečení SSL
  • Webové služby

Doplňkové služby

  • Analytické implementační služby
  • Konzultace a customizace systému BLUEJET
  • Využití API a integrace k dalším IS
  • Přizpůsobení Workflow dle specifických potřeb
  • Školení uživatelů a administrátora

Ukázky z aplikace

Bluejet KPI - screen

Homepage - KPI

Bluejet projekty - screen

Projekty - řízení



Bluejet Firmy - screen

Firmy - seznam

Bluejet Obchod - screen

Obchod - plán



Bluejet vazby - screen

Firmy - vazby

Bluejet import dat - screen

Dnes - import dat

Referenční zákazníci programu

  • GRAFIKO PRINT s.r.o.
  • "J.A.P." spol. s r.o.
  • REALITY INVESTING, a.s.
  • ITeuro, a.s.
  • CADservis, s.r.o.
  • OBZOR, výrobní družstvo Zlín
  • AeskuLab Holding, a.s.
  • MONET+,a.s.
  • Záložna CREDITAS, spořitelní družstvo
  • ÚAMK a.s.


Na co se nás často ptáte?

  • Ano, BLUEJET nabízí plnohodnotné API (SOAP i REST) jako všeobecný standard s plnou podporou pro online propojení s dalšími systémy jako ERP, portály, e-shopy, provozní systémy a další. Podporované jsou také automatické časovače pro exporty či importy běžných formátů jako TXT, CSV, XLSX, XML, a další.

  • Nelze globálně odpovědět bez kontextu dalších souvislostí projektu, proto cenu vždy kalkulujeme individuálně po nezávislé konzultaci. Závazně jsme schopni cenu garantovat smluvně po provedení takzvané předimplementační analýzy, kterou provádíme před startem celého projektu, tedy zahájením smluvního vztahu. Především je to posouzení přínosů a vložených prostředků, nikoli vyčíslení nutné investice bez vazby na zisk (získané benefity).

  • Hlavní předností BLUEJET je jeho flexibilita, tedy schopnost přizpůsobit se dané firmě a firemním procesům (bez nutnosti přizpůsobovat firmu aplikaci). Systém BLUEJET je jedinečný konceptem zpracování, který zachovává profesionalitu využití Cloud/SQL technologie i dostupnost díky webové architektuře, jednoduchostí a přehledností svého designu. Nabízí úžasnou modifikovatelnost i workflow, proto kopíruje firemní procesy a přizpůsobí se firmám různého zaměření (B2B i B2C). Unikátní je integrací jinak samostatných aplikaci do jednoho inteligentního celku, kdy nabízí "hravou aplikaci" i operativní reporting (BI).

  • Ano, podporujeme propojení přes POP3, IMAP, SMTP, OneMediaHub ale například i přímou integraci s Google Calendar (Google API). BLUJET však obsahuje kompletní služby pro týmovou práci, tedy sdílené kalendáře, zdroje, webového e-mailového klienta, interní chat, úkoly a další specializované aktivity (akce, interní poznámky, atp.)

Zaujal vás tento produkt?

Správné místo pro vaše data

NAŠE DATACENTRA NALEZNETE V PRAZE I V BRNĚ