Easy Project

Plánování a řízení projektů, vývoje a podpory

Easy Project je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou.

Plánování projektů

Easy Project podporuje současné metodiky plánování a řízení projektů. Nabízí myšlenkové mapy pro dekompozici projektu (Work Breakdown Structure) na dílčí dodávky a následně i na úkoly. Vzniklou strukturu projektu pak lze v Easy Project snadno uspořádat v čase pomocí práce přímo uvnitř Gantt diagramu. Strukturu a časový plán projektu pak lze snadno a vizuálně propojit s relevantními a dostupnými zdroji. Vedle zdrojů můžete naplánovat v čase i další náklady a příjmy.

Řízení projektů

Základní řešení, které práci ve firmě zorganizuje do projektů a úkolů. Každý pracovník ví, kdy je třeba na čem pracovat, jaké jsou termíny a priority. Pracovníci obvykle vykazují odpracovaný čas na úkolech. Manažeři vědí, jaký je stav zakázek, jejich aktuální pracnost a další kroky. Vše je možné plánovat a sledovat pomocí Ganttu, tzv. kritické cesty a šablon projektů, pro sledování stavu projektů pak je typicky na řadě Base Line, projektové dashboardy a reporty. Pracovníci i management mají vlastní nastavitelné dashboardy pro maximální informovanost a rozhodování.

Řízení zdrojů

Rozšiřující řešení pro vytěžování a plánování práce na projektech. Práci na projektech plánujete a přiřazujete snadno, dle kompetencí a vždy dle reálných časových kapacit pracovníků. Manažeři šetří čas díky přehlednému a snadno ovladatelnému nástroji. Všichni pracovníci jsou optimálně vytíženi, management má o jejich vytížení přehled. Nestává se, že se kvůli přetížení nestíhají termíny. Vytížení zdrojů je propojené s docházkou a meetingy.

Pokročilé řízení projektů

Rozšiřující řešení pro ještě efektivnější projekty a komunikaci. Součástí je: agilní nástěnka pro agilní řízení projektů, WBS (Work Breakdows Structure) pro plánování projektů, kalendář osobních a projektových schůzek, reporty a alerty na e-mail – systém včasného varování, znalosti pro sdílení postupů a dokumentaci projektů, sekvence úkolů pro jejich postupné aktivování, výkazy času a vypočítávaná pole.

Řízení zákazníků

Rozšiřující řešení pro plánování a řízení obchodu, fakturace a klientského servisu. CRM formalizuje obchodní plán a vytváří obchodníkům systém práce. Management má dostuná data pro rozhodování. Integrovaná fakturace u projektů či obchodních případů šetří čas a poskytuje finanční data. Help Desk je pak ucelený nástroj pro příjem, řešení a vyúčtování servisních požadavků. Kontakty pak veškeré informace spojují na přehledné kartě zákazníka.

Řízení financí projektů

Rozšiřující řešení pro finance projektů od nabídky až po výsledovku. U všech projektů ihned vidíte aktuální příjmy, náklady a zisk. Mzdové náklady se počítají z reálně odpracovaného času na projektech. Management má k dispozici finanční výsledky portfolia projektů a plán cash-flow. Cenové kalkulace projektů se tvoří snadno dle šablon. Projekty jsou ziskovější díky řízení financí a snadné kontrole.

Ceník Easy Project

Varianty
10 uživatelů
20 uživatelů
50 uživatelů
Easy Project 2016 - Základní řízení projektů
1 937 Kč
3 237 Kč
6 487 Kč
Pokročilé řízení projektů
1 287 Kč
2 587 Kč
5 187 Kč
Řízení zdrojů
649 Kč
1 287 Kč
2 587 Kč
Řízení financí projektů
909 Kč
1 807 Kč
3 627 Kč
Řízení zákazníků
779 Kč
1 547 Kč
3 107 Kč

Pro veškerá rozšíření je nutné mít zakoupen základní modul - “Easy Project 2016 -Základní řízení projektů”.

Pokud není explicitně uvedeno jinak, veškeré ceny jsou v CZK bez DPH za 1 měsíc.

Součásti služby

  • Pronájem prostoru
  • Centrum Podpory

Doplňkové služby

  • Implementační a konzultační služby
  • VIP support
  • Projektové školení

Ukázky z aplikace

Screen - Gantt

Gantt

Screen - Osobní nástěnka

Osobní nástěnka



Screen - Přehled projektů

Přehled projektů

Referenční zákazníci programu

  • LEAR CORPORATION, Czech Republic
  • FG Forrest, a.s.
  • Tesla a.s.
  • Preciosa


Na co se nás často ptáte?

  • Pracovníci mají jasno o prioritách a k ruce všechny podklady pro realizaci úkolů. Manažeři mají přehled o stavu projektů a zásadně šetří čas při jejich zahajování a řízení. Majitelé mají přehled o ziskovosti všech projektů, cash-flow a mají zorganizovanou firmu. Easy Project přinese do vaší firmy systém.

  • Ano. Startovacím řešením je "Základní řízení projektů", které lze rozšířit o další řešení:

    • Pokročilé řízení projektů
    • Řízení kapacit zdrojů
    • Řízení financí
    • Řízení zákazníků
    Easy Project můžete vždy libovolně rozšířit o moduly, které právě potřebujete.

  • Jako uživatel je počítán každý člověk, který má v systému zaveden uživatelský účet. Pokud máte ve firmě 20 pracovníků, které chcete řídit, budete potřebovat licenci pro 20 uživatelů. Jako uživatelé jsou počítáni i externisté či klienti, kteří do Easy Projectu přistupují.

Zaujal vás tento produkt?

Správné místo pro vaše data

NAŠE DATACENTRA NALEZNETE V PRAZE I V BRNĚ