Specialista/ka helpdesku

Baví tě pomáhat a máš technické srdce? Pokud ano, tak právě tebe hledáme.

Co budeš dělat

  • Diagnostikovat a řešit uživatelské problémy u našich zákazníků (hardware, software, tiskárny, připojení)
  • Instalovat, konfigurovat a udržovat stanice, tiskárny a další zařízení
  • Spravovat přístupová práva, účty, konfigurace sítí
  • Komunikovat s uživateli i interně — být mostem mezi technikou a uživatelem
  • Spolupracovat s dalšími specialisty na složitějších úkolech

Co od tebe očekáváme

  • Výborné komunikační dovednosti (česky + alespoň písemně anglicky)
  • Praxi s Windows Desktop (instalace, řešení chyb, správa)
  • Základy práce se strukturovanou kabeláží a sítí
  • Orientaci v běžném HW a SW prostředí
  • Samostatnost, pečlivost a schopnost rychlého učení
  • Řidičský průkaz

Co ti nabízíme

  • přístup k moderním technologiím
  • účast na zajímavých projektech
  • rozvoj tvých znalostí
  • příjemný kolektiv a prostředí
  • sdílená firemní 3D tiskárna i pro soukromé používání
  • Multisport karta
  • smlouva na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené po prvním roce
  • pracovní nástroje (notebook, telefon atd.) samozřejmostí
Pozice

Specialista/ka helpdesku

Lokalita

Praha – Kodaňská

Úvazek

full-time

dc-blue-sq-transparent.svg

Jaké benefity tě čekají

25 dní
dovolené

Lekce
angličtiny

Multisport
karta

Stravenkový
paušál

Relax
koutek

Ovocné
dny

Přísun
kofeinu

Firemní
notebook

Flexibilní pracovní doba

Svůj ranní příchod do práce si každý Master určuje sám. Core-time je 9:00–15:00, ale píchačky tu nemáme. Úpravou pracovní doby běžně vycházíme vstříc rodičům i dojíždějícím kolegům.

Možnost home-office

Rádi spolupracujeme osobně, ale na práci z domu se můžete bez problémů domluvit s přímým nadřízeným. Pokud nejsou v plánu nějaké porady či reviews, rádi vám vyhoví.

Placené volno navíc za odpracované roky

Když tu s námi vydržíte 5 let, dostanete 5 placených dní volna navíc, když tu s námi vydržíte 10 let, náleží vám dalších 5 placených dní volna, a to už se vyplatí!

Jak to u nás probíhá

1
2
3
4

Životopis

Pošli nám pár slov o sobě a svých zkušenost. Brzy se ozveme a dáme vědět, jak to vidíme dál.

První kontakt

Zavoláme si, krátce probereme tvá očekávání i naši nabídku a dohodneme se na setkání.

Pohovor

Osobní nebo online setkání s nadřízeným, někdy i s kolegy. Některé pozice čeká praktický úkol pro lepší představu o práci.

Rozhodnutí

Po pohovoru vše vyhodnotíme a ozveme se s výsledkem. Ať už bude jakýkoli, vždy předáme zpětnou vazbu.
Odpovědět na pozici
Specialista/ka helpdesku

Petr Adamec

HR Specialist

V případě dotazů
mi stačí napsat.

    * Povinný údaj
    Zasláním životopisu souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem náboru a výběrového řízení.
    Nevidíte vaši vysněnou pozici?

    Pošlete nám životopis, a my se vám ozveme!

      * Povinný údaj
      Zasláním životopisu souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem náboru a výběrového řízení.