Server monitoring

Předejděte výpadkům služeb s předstihem

Nedostupný server, chyba v protokolech, plný disk nebo přehřátý hardware dokáží způsobit mnoho nepříjemností. Díky monitoringu takovým problémům snadno předejdete.

Monitoring serveru 24/7/365

Pro naše hostingové služby využíváme robustní software Icinga, který vychází z ověřeného monitorovacího projektu Nagios. Veškerý monitoring probíhá nonstop za dohledu technické podpory a administrátorů.

Co vše běžně monitorujeme?

Systémové zdroje

Vytížení CPU, mezipaměti, počet spuštěných procesů nebo volné místo na disku

Poštovní protokoly

POP (stahování zpráv), SMTP (přenos zpráv), IMAP (vzdálený přístup ke schránce)

Komunikaci v síti

HTTP, HTTPS a SSH protokoly pro zabezpečenou komunikaci v počítačové síti

MySQL databáze

Počet připojení k MySQL databázím, jejich případné přetížení a zálohování MySQL databází

Dostupnost a ovládání

Monitoring pingu serverů a ovládacího panelu ISPmanageru pro správu linuxových serverů

Administrátor kontroluje servery v datacentru.

Více možností notifikací

Icinga v určitém intervalu automaticky monitoruje nejrůznější oblasti a odesílá notifikace o neobvyklých změnách našim zákazníkům. V případě chyby se interval monitoringu zkrátí, aby bylo možné sledovat její vývoj. Na vyžádání můžeme zaslat také podrobnější report.

Zasílání notifikací o chybách lze zákazníkům nastavit prostřednictvím:

  • SMS zpráv
  • e-mailu
  • aplikace typu Mattermost či Slack
Monitoring serveru pro nové i stávající zákazníky

Monitoring serveru pro nové i stávající zákazníky

Pokročilý monitoring serveru si můžete objednat k libovolnému server hostingu. Pokud již máte u nás službu zřízenou a rádi byste ji rozšířili o pokročilý monitoring, napište nám a my to co nejrychleji zařídíme.