Housing – uživatelský manuál služby

Poslední aktualizace 2. 9. 2021


V tomto manuálu najdete veškeré informace o službách Server housing a Rack housing. Začneme u dovozu technologií do MasterDC Praha a MasterDC Brno, provedeme vás prvními kroky v datacentrech a zprovozněním služby. V sekci „Mohlo by se vám hodit“ najdete návody k operacím, které chtějí zákazníci nejčastěji provádět. O možnostech fakturace, poskytovaných zárukách a rozšíření či deaktivaci služeb se dočtete v přiložených odkazech na konci manuálu.

Začínáme

  1. Před umístěním technologií do datacentra vám bude doručen e-mail s přidělenými IP adresami, nastavením DNS a dalšími instrukcemi.
  2. Konfigurace portu switche najdete v popisu Připojení zařízení k hostingové síti MasterDC.
  3. Technologii dopravte do příslušného datacentra v předem sjednaný den. Prostor, napájecí a datová kabeláž pro vás již budou připraveny.
    • Na místě je k dispozici nákladová rampa, paletový a manipulační vozík.
    • K serverům je potřeba dodat vlastní kolejnice a ližiny pro montáž do racku.
    • UTP a napájecí kabely k serveru dodává MasterDC.
    • Více informací o vybavení datacenter MasterDC v Praze a Brně.
  4. Umístění technologie probíhá ve spolupráci s pracovníkem supportu nebo technického oddělení.
  5. Následně obdržíte aktivační e-mail spolu s přístupy do systému Zákaznické administrace, přihlásíte se na adrese https://admin.masterdc.com/.
  6. Pro zvýšení dostupnosti využijte tipy pro zákazníky, které najdete v návodu Doporučení pro vysokou dostupnost.

Specifikace umístění

  • Velikost stojanů je minimálně 42 U (není-li zákazníkem požadován stojan menší).
  • Rozteč ližin je 19“, hloubka vždy minimálně 100 cm.
  • Standardně je vyvedeno 8 ks zásuvek typu IEC 320 C13, samice, na jeden jistič.
  • Zákazníkovi a autorizovaným osobám je zajištěn 24hodinový přístup k uloženým technologiím. Všechny osoby vstupující do datacentra se musí řídit jeho provozním řádem.
  • K provádění zásahů na umístěných serverech můžete využít zákaznickou místnost.
  • V datacentrech máme prostor i na tower nebo rackmount servery. Umístění atypického hardware je nutné konzultovat s technikem.

V případě technických problémů kontaktujte náš support na telefonním čísle +420 515 919 805 (volba 1 DC Brno, volba 2 DC Praha) nebo e-mailu support@master.cz. Případně založte tiket pro kontaktování podpory přímo v Zákaznické administraci v sekci Tikety.

Poznámka: Při jednání s technickou podporou budete vyzváni ke sdělení hesla pro technickou podporu, které jste obdrželi v aktivačním e-mailu a které najdete také v Zákaznické administraci (Upravit profilOstatní informace, položka Support heslo).

Mohlo by se vám hodit

Další informace ke službám MasterDC


Máte nejasnosti nebo nápad na zlepšení článku?

Napište nám